Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken vårdag!!...

Publicerad 2010-03-30 15:20:37 i Allmänt,

...vaknade före kl i morse å tog ut hundarna vid halv sju...gick en vända runt vår skogsdunge å bara njöt av de vilda kvittrande av fåglarna...blir alldels varm i kroppen för nu e vååååren hääär!!...var och arb.tränade idag, beskärningen gav mig en sur natt så jag har penslat på kalk på äppelträden ist och börjat rensa bort allt dött i rabatterna...sen tog jag de fyrbenta och åkte ut till Tinnerö å gick en sväng, satte mig i en skogsglänta å bara njöt av hundarnas lek och framfart mellan träden, solen så klart och sist men inte minst fåglarna...trodde de skulle va massa folk ute men vi såg inte några förrän vi kom tebax till bilen. Lite fotande blev de ju oxxå så här kommer några


Två ystra kossor på grönbete skulle man kunna tro MEN de e
varken kossor eller grönbete...e inte dax för de än!!!!! *L*

Mycket vatten e de!...älskar skuggor så ser
ni trädet i vattnet??

Mina första videkissar för i år!

Vattenfyllt gärde


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-30 16:20:08

Åh tack, ja det är så roligt när det går bra :)

Jag brukar läsa din dotters blogg ibland så jag har sett Luzza på bild :)

Ja då blir det verkligen fullt hus hemma hos dig i påsk =)Härligt att få massa tid med din dotter!

Ja nu är våren verkligen här, morgonpromenaderna är helt underbara, älskar med fåglarnas kvittrande. Så härligt att vakna till kvittrande fåglar utanför fönstret varje morgon :)

Härliga vårbilder du har tagit. Men så mycket vatten. Gillar också bilden med skuggan från trädet i vattnet =)

Önskar dig med en fin och härlig påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela