Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tidig lördagmorgon...

Publicerad 2010-03-20 07:56:40 i Allmänt,

...vaknade av att Annie låg å spydde i sängen!!...tack för de!!...hon käkar en massa sten den fulingen å de kom upp i morse...usch ingen trevlig morgonsyssla direkt, har haft en boll som hon bär på i vanliga fall men när fröken krokodil hänger henne i munnen hela tiden när vi e ute så har jag tagit bort den. Lillmonstret har tagit efter det här beteendet så de e mycket plockande ur munnen på henne och alla fimpar å snusprillor hon hittar! =/...idag ska jag träna med Jeanette och Mikaela...kul att de börjar röra på sig i träningssyftet, ska ev tävla i lydnadstvåan den 18 april...men har inte bestämt mig helt å hållet än!...nu ska här fixas frukost å utfodring av hundar å gubbe, hoppas ni får lika fint väder som vi verkar kunna få...solen e redan på gång!!

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-20 16:25:27

Nä, man missar lätt saker hos personer som ler. Men man kan inte klandra sig själv heller. Man kan inte se allt, tyvärr.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela