Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tänk va lyckligt...

Publicerad 2010-03-20 16:29:20 i Allmänt,

..lottad man ändå e trots att jag gnäller om ditten å datten...åkte iväg vid tio för att träna med Jeanette och Mikaela...två "energipåfyllare" på samma plats...haha...kan ju knappast bli bättre!!*L*...jag tränade in farter på Annie till rutan och inkallning med ställande....får ibland sneda sättande då Jeanette visade oss ett sätt att få hundarna medvetna om baken när de ska in i position...det ska jag anamma och försöka börja med hemma framför spegeln...tycker de e svårt i vissa moment att få in rätta positioner utan att behöva vrida på mig, som jag skrivit förut så ser jag ju inte på mitt vänstra öga vilket oxxå gör att de e svårt att få till de rätta positionerna och inte använda kroppen, Annie går väldigt mycket på mitt kroppsspråk så jag MÅSTE va väldigt försiktig med de...nåja...tack tjejjer för en underbar dag!!!

Här visar Jeanette momentet



Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-20 16:52:08

Man får lita på att de har de bättre nu.

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-03-20 17:16:07

TACK för idag! Ser att jag måste träna upp min "mångkonstnärsådra" med klicker, godis & belöningsplacering;-) Kram

Postat av: Mikaela & Sollan

Publicerad 2010-03-21 11:35:56

Tack detsamma, vännen! Det kändes himla utvecklande att träna ihop. Vi lär av varann. Önskar er en fortsatt skön helg! Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela