Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Rena hundar...

Publicerad 2010-03-28 15:01:12 i Allmänt,

...har jag en stund till iaf...var ute i skogen å skulle njuta av en underbar promis i det lite småregninga vädret. Först så stod Annie och "gjorde ifrån sig" då Nova tyckte att de va kul å hoppa på morsan i detta utsatta läget, vilket resulterade i att Annie la ner henne mitt i hennes skit...suck...äckligt!!!...sen hittade min stora skithund någon härlig skit i skogen att rulla sig i....såg ut som vildsvinen huserat om där så de va väl den skiten hon avnjöt innan hon rullade sig i eländet....japp...så de va bara å kasta in hundarna i bilen och åka hem, stannade till en snabbis vid affären å GLÖMDE dra ner rutorna...gissa om de luktade mumma i bilen när jag skulle åka därifrån!!...men som skrivet nu luktar de himelskt gott om de jämfört med innan!! =P...undrar om jag ska hålla de inne resten av dagen???....skämt åt sido...de va iaf en skön promis å jag såg de första svanarna hade anlänt till Rosenkällasjön...ha en underbar eftermiddag å ta hand om varandra...


Här luktar det väldans gott


Nova ger sig inte på Annie ostraffat!!


Syns dåligt men det går 2 svanar på isen


När vi kom tebax hade de flyttat sig till det öppna vattnet


Full strid på vattnet

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-03-29 12:42:56

Tycker man ska få busa å lukta lite illa...



naturen du vet!!

Postat av: stina

Publicerad 2010-03-30 22:56:26

Gillar bilden med "lukta gott" jättemycket, klockrent! Tack för hälsningen jag fick från dig, det värmde gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela