Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Idag var..

Publicerad 2010-03-27 15:44:12 i Allmänt,

...Jeanette och jag å tränade med våra hundar...de e en fröjd att se samspelet mellan henne, Enya och Sly...fick jättebra tips idag inför vår fortsatta träning som gick kalasbra, e sååå nöjd!!!...det behövs någon utifrån som kan se och ge en tips om förändringar och som dessutom funkade så bra....blir full med energi och det känns bara så (ursäkta uttrycket) jävla BRA!!!...man behöver sådana här "påfyllningar" mellan varven....vi tränade på ett helt nytt ställe idag och det behöver min lilla "snooozzz" fröken som gärna å mycket ska lukta på ALLT och ingenting...innan vi åkte till träningen så var jag till veterinären och betalade min "lilla" räkning på Casper...det känns otroligt rätt att låta honom somna in MEN det gör så inihelvete ont...kommer på mig själv att jag går å kikar efter honom...klöspelarna står fortfarande kvar, saknar hans prat och kel som man dagligen fick en rejäl dos av....folk som säger att de va ju bara en katt har ingen som helst jävla aning om va de pratar om...att katter har en låg status de vet man ju MEN han var min lillprins i alla lägen och de kan ingen överhuvudtaget påstå e BARA!!...


Såg mina första svanar igår, de här e sångsvanar

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-03-27 19:37:18

Tack för de fina orden om oss:-)Härligt att träningen ger energi! så ska det vara;-) Inte konstigt att det är tomt, du har ju mist en familjemedlem...det är inte så "bara"... STOR KRAM

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-28 11:00:06

Tack så mycket - men det återstår fortfarande mycket arbete. Bland annat behöver vi få hit ett eller två lass grus :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela