Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härlig eftermiddag...

Publicerad 2010-03-19 09:35:25 i Allmänt,

...hade vi igår tillsammans med Jeanette å hennes två bordercollies Enya och Sly!. Gick en promis i skogen innan vi började träna lydnadsmoment, Jeanette och jag gick en kurs för Anders Svensson och Helen Lindström i lydnad och Jeanette e helt otrolig som person, funkade jättebra på träningen och jag fick en del matnyttiga tips som jag ska föra in i träningen. Nova var med hela tiden och det funkade oxxå bra, första gången hon låg själv i bilen men kopplade av utan några problem, ska bli kul å fortsätta träna med Jeanette som e en energipåfyllande tjejj i stora format!!...tog lite foton på mina tjejjor igår...konstigt va?!?*L*...så här kommer några stycken av mina fina fyrbeningar!!


Fröken kroketiiiil


Focuserad


Fortfarande massa snö kvar!!

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-19 12:14:45

Ha en trevlig helg ni också! =)

Postat av: fia

Publicerad 2010-03-19 16:38:46

Fin hon är den lille :P



Ja absolut nu är det på tok för länge sen vi sågs sist, måste bli ändring på det tycker jag :)



Vi kan när som tror jag, min innebandy säsong är ju slut (skönt) så det är inga matcher på helgerna längre så vi kan ta det när som helst..



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-19 20:34:50

SÅ stor hon blivit:D ska bli så kul träffa henne!

samla ALLA dina hundkompisar till träff!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela