Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Brrr...

Publicerad 2010-03-29 13:41:32 i Allmänt,

...ja nu fryser jag ordentligt, har varit å arb.träna i regnet...har beskurit äppleträd vilket funkade bra en stund...sen fick jag gå å plocka upp grenarna ist....fick så ont i nacken å vänsterarmen, e ju dessutom vänsterhänt vilket förklarar de hela!!....tänkte mig ut till Tinnerö en stund med fyrbeningarna men jag får se...den lilla e lite halt på vänster fram så jag får kanske vänta in John så jag kan åka ut med Annie. Idag blir Nova 14 v och 14 kg tung, de går undan i svängarna...hon har legat under sängen mellan varven å trodde hon gnagde på benet där under, MEN när John dammsög häromdan visade sig att hon ligger å drar bort ytskicktet på golvmattan!!...hmm...inte roligt alls!! =(...ja de kan de små hulliganerna...väntar bara på att hon ska börja tappa sina sylvassa små bissingar men inte än. Disken står å väntar på att den ska tas så de e väl bäst å göra det...tjingelling å ha de bäst!!


Vattenfyllda gärden på Tinnerö, tar nog sin tid innan det försvinner


Vattnets framfart

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2010-03-29 18:13:12

Du är välkommen hit och hjälpa mig med äppelträden, du kan peka och jag kan såga!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-29 18:44:03

Ja, jag hoppas i alla fall att denna brist på inspiration försvinner snart... :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela