Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken morgon...

Publicerad 2010-06-25 09:45:29 i Allmänt,

...Annie å jag åkte ut tidigt till skogen å gick 1,5 timme, ville gå innan det blev för varmt för henne....hon e så värmekänslig...gick igenom en kohage som tillsynes verkade tom på kreaturen MEN när vi rundade skogsdungen så står ett gäng kossor där...bara ett 10 tal meter från färisten där vi tänkt gå över...de verkade inte bry sig så mycket om oss men min puls var rätt hög då jag vet att de kan omringa en å att hunden e ett hot för de...men jag tog Annie i ett stadigt tag å gick mot färisten...vågade knappt titta åt de å vi kom över...haha...jag var så skakig i benen när vi kommit över!! =P....underbart väder å vi njöt i fulla drag,
snart ska vi iväg å röntga Nova...så håll alla tummar å tassar för allt vad de håller...vill verkligen inte att hon ska behöva opereras...hon har varit otroligt duktig å vant sig vid stillheten även om de kommer rejäla glädjefnatt mellan varven så man får hålla ner henne p åbacken, men vad kan man förvänta sig, hon e ju bara 6 mån klart de vill fara omkring.
Idag fyller mamma 65 år så imorn bär de av till Stora Mellösa för att gratta henne...hoppas ni alla får en underbar midsommar med allt vad det innebär!! soliga härliga kramizar från oss!!!


Nu har svanarna fått sina ungar...syns inte så bra men de e
två stycken på vänster sida in mot vassen...

Som skrivet underbar morgon





Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-06-25 10:22:53

härliga bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela