Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jubelidiot!!...

Publicerad 2010-06-14 14:10:46 i Allmänt,

...e bara förnamnet!!...fan så rädd jag blev när jag åkte hem från klubben idag...vägen e lite smått kurvig å en del kör som om de hade betalt för de...men men...möter tre grusbilar å den sista hade släp...han genar i kurvan å eftersom de va två lastbilar före så saktade jag ner å höll mig så långt mot kanten som jag kunde...sista bilen med släp genar i kurvan så jag får slänga ner bilen mot diket å känner hur jag kanar ner mot det, på nått vänster så vred jag väl till på ratten å kom upp på vägen å över i andra körfältet....fick en puls på 300 å ett inte allt för snällt ordföråd till den idiot som körde lastbilen...en av hundarna pep till i buren å jag tänkte direkt på lillans ben men tur nog så verkar de inte va nått med någon av de....
Var som skrivet uppe på klubben å tränade men Annie va helt ur fas idag å jag med, hade egentligen tänkt stå över eftersom natten va allt annat än trevlig...men ibland så brukar de gå bra trots att man inte e helt 100 själv å då blir man ju så nöjd själv att man åkte upp iaf....Nu ligger båda fröknarna utslagna å jag ska följa deras exempel en stund så ha de bäst där ute å ta hand om varandra!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-14 14:28:57

Ja det finns många idioter i trafiken :( Tur att det gick bra för dig och hundarna!

sv: Det var bra pris för fyra stycken koner. De jag kollade på kostade 99:- styck och det är väl saftigt tycker jag.

Kramar

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-14 14:35:37

Ännu bättre ju :) Nä det behövs ingen tyngd i konerna!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-14 15:42:09

Vilka idioter det finns! Tur att det inte hände något!

Postat av: fia

Publicerad 2010-06-14 15:56:47

jaa du idioter är bara förnamnet på vissa, usch man kan bli så jävla förbannad..



Fin bild på er 3.. :)



Kram från oss



Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-14 16:45:11

Ja man blir ju så upprörd

Kokt stryk åt sånt folk!!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-14 21:04:44

SV: Japp - hon är precis som en vovve ska vara - liten, lurvig och jätteglad! =P

Postat av: stina

Publicerad 2010-06-14 22:01:36

Å hjälp vilken fin bild!!!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-06-15 00:43:08

SV: Hej och tack så mycket :)



Fina vovvar du har! Vad vore människan utan dessa fina djur. Har själv två st norska buhundar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela