Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Idag blir det..

Publicerad 2010-06-08 08:48:35 i Allmänt,

...till att ladda batterierna!...ska ha möte med AF kl tre för en ny handlingsplan då de inte funkade med min arbetsträning...de på AF vill att jag ska ha förtidspension till en viss del vilket inte jag vill...MÅSTE ju finnas nått jag kan göra men som det ser ut på arbetsmarknaden så e väl inte risken så stor att någon vill anställa mig! =( . Senare vid 5 tiden så ska jag träffa en tjejj från valpkursen å vi ska spåra med Annie å hennes rottis Iza...ska bli kul å se, de har inte spårat tidigare men rottisar e verkligen duktiga på det så de blir nog inga problem...bara man får in nosarbetet efter backen...jag e ju nybörjare själv så jag hoppas att jag inte säger fel men Panken som lärt mig de jag vet idag e ju en underbart bra instruktör som e lugn å sansad å kan förklara saker å ting på ett bra sätt....hoppas att jag oxxå kan förmedla det till henne....annars får du skämmas för mig Panken!!!*L*....ha de bäst nu å ta hand om er!!


Här fikas de innan vi skickar ut hundarna på spåren vi lagt

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-08 11:52:06

Lycka till på AF!

Sv: Tack för tipset jag har registrerat mig där nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela