Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hittade dikter som min fina Sniglon skrivit

Publicerad 2010-06-18 20:48:37 i Allmänt,

Min Vän, min Sol, Denna är till Dig hjärtat. Kicki!

Min sol
Du skiner på mig starkare än allt, dina armar tröstar varsamt vår själ, dina tysta tårar får plötsligt liv,

och dom gråter, gråter de vackraste tårarna av alla.
Sanningens tårar.
Blodröda och höga skriker dom ditt namn, och du svarar.

Jag finns här.

Vi finns här.





Din krona strålar högt och självklart. Dina vackra, kloka armar ger i vinden. Stilla viskar du sanningens budskap om och om igen.
Tyst jag stannar, ser och lyssnar, hör dina toner som andas i vishet, dina insikter får mig ned på knä och stilla be om råd. Tack du vackra!

Tack för att du ständigt ger.


Det vackraste.

Livet.



Till min Sol

Gör som jag,skit i att älska dig själv! Helt enkelt skit idet och bara var precis så som du är;) Om du sedan är älskvärd, hatvärd, illaluktande, So what!? Det är ju du! Med 30 kilo övervikt eller med 30 kilo undervikt. Det är ju Du min Sol. Och Jag Älskar Dig presic så svinig, underbar, skön, ful, vacker, och allt ändå!

Surrender my dear;)



P.s Ett förtydligande, jag är inte lesbisk eller kär i min sol. Jag bara älskar henne som den underbara människa hon är!


Min fina vän som jag saknar otroligt mycket...Vill att du kommer tebax "Sniglon"


En bro mellan två människor som aldrig möts...
MEN du finns kvar i mitt hjärta...dina ord din
förmåga att förmedla gör att jag ALLTID
kommer att finnas här för dig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela