Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Trodde jag hade fått...

Publicerad 2010-07-26 18:32:52 i Allmänt,

..tebax internet i fredags men sån tur hade jag inte, vi har inte fått igång tvn så vi ringde suporten, de ville att jag skulle sätta på datorn vilket jag redan hade gjort....skulle få en kod för att komma ut på internet...men de e jag ju redan sa jag...men de ska du inte kunna vara svarade suporten snällt...jodå de e jag...å jag hann precis lägga ut mitt inlägg så tog fanskapet bort de!! =(...men NUUU funkar de!!*L*....ska raskt bege mig in på era bloggar å läsa lite för nu e jag bannemig nyfiken på VAD som hänt sen sist!!!!*L*...har inte blivit så mycket fotande heller för den delen men kan väl bjuda på några axplock!!



Bad tidigt en morgon vid "vårt" bad



Solnedgången från vår ballkong

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-26 19:05:43

Jösses, så många gånger man ringt till supporten. Hjälper inte direkt dock om man har Tre :/



Sv: Jag ska verkligen försöka njuta av sista semesterveckan!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-07-26 20:14:06

Vilken tur att det funkar nu. Fina foton som vanligt .Vi ses på onsdag. Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-26 20:24:30

Jag misstänkte att internet hade strulat för dig. Hoppas attdet har kommit för att stanna denna gången nu då :)

Ser juvligt ut "erat" bad,skönt att ha så nära till vattnet =)

Härlig utsikt från balkongen =)

Ha det bäst.Kramar

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-07-26 20:47:14

Skönt att du nu åter har kontakt med omvärlden;-) Kram

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-07-27 00:06:10

Nää vad tråkigt, aldrig fungerar just telefoneriet som det ska när man flyttar. Det ser ut som om ni har en helt ok utsikt ändå, det går ju ha värre :) Det ser ut att vara ett mysigt litet bad ni har, skönt för hundarna att få springa lösa och bada.

Hoppas allt är bra med dig. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela