Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tog en tur till skogs...

Publicerad 2010-07-08 09:11:34 i Allmänt,

...idag med på morgonen...vilken frihet vi ändå har här i Sverige å kunna gå fritt i skog å mark...TYVÄRR så har inte ALLA förstått att man ska va rädd om naturen å inte kasta massa skit å bråte där...blev så less när jag såg att någon stått å fixat med sin bil i skogen å bytt däck, däcken låg bara utslängda å en del "trassel" å plåtburkar...tog med de å kastade de men däckena e kvar...finns det inte nått som heter ansvar i detta land??....de var likadant i våras de satt skyltat om att en viss skola skulle vara ute på Tinnerö...ett helt koppel med ungdomar å lärare...dagen efter hur tror ni de såg ut i skogen då??....ungdomar i 15 års ålder borde väl veta ganska väl att man inte slänger en massa skit i skogen å vart tog lärarna sitt ansvar???....mötte en äldre herre å hans fru, de hade åkt hem å hämtat plastkassar å gick å plocka upp efter dessa ungdomar OCH lärarna.....men men...fick till några foton iaf även om jag blev jäkligt störd efter detta!!!


Denna synen möttes jag av när jag åkte in till Tinnerö =P


rosknoppar i solljus


Kan inte få nog av dessa vackra svanar


Min fina njöt i den svala morgonen


..å lillan va trött*L*

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-08 11:57:35

Störigt att folk inte kan plocka upp efter sig :/ För ett tag sedan hittade jag en gasoltub på skogsvägen fram till mitt hus. :/



Sv: Ja, den bilden blev nästan helt ok :P

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-08 13:45:31

härliga bilder! :)



sv: ja det är mäktigt. jag är själv utbildad i reiki healing och pysslade mycket förr med meditation och sånt... händer dock sällan numer.



ha en skön torsdag! snart är det helg! :)

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-07-08 13:46:00

Pinsamt när en klass med lärare inte plockar upp efter sig... Fina bilder ifrån er promenad:-) Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-08 18:50:44

Vilka härliga korumpor!

Det är rent ut sagt förjävligt att folk inte kan plocka upp efter sig. Sånt gör mig skitförbannad!

Nu är vi hemma igen efter en härlig dag med bad för hundarna. Bilder finns i bloggen på galningarna ;)

Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Publicerad 2010-07-08 21:46:08

Hej vännen

fortsätt att rösta på min lilla söta bild, det är direkt länk så ta ca6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-09 07:55:30

Ja vi hade det verkligen kanon! Så kul för Lux att för en gångs skull få vara den som är störst, det är inte ofta det händer den lille skiten ;)

Idag sticker vi iväg till torpet och sätter igång med semestrandet på riktigt :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-07-09 11:00:04

Vilka söta korumpor=)



Jag får önska dig en skön helg!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-09 12:04:45

Sv: Tack så mycket! Jag ska njuta i fulla drag! Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela