Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Packat å klart...

Publicerad 2010-07-10 08:29:40 i Allmänt,

...hade jag ju hoppats på men vi körde ut några kartonger å köksbord till lgh igår kväll...förhoppningsvis kan vi köra över de stora grejjerna till helgen som kommer, har ju en v på oss att plocka ur förrådena sen eftersom jag lovat de nya att få flytta in till den 24 juli. Imorn ska vi tömma Johans rum så då kan jag ju städa ur de å stänga till...blev inget fotande så jag bjuder på några gamla foton som ligger mig varmt om hjärtat....ha en underbar dag å njut av stunden....den kommer aldrig tebax!











Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-10 10:07:41

Naw... vilka sötnosar :) Det är jobbigt att flytta ser jag, man blir jättetrött då, allrahelst om man är rottis ;)

Jag har inte köpt mina halsband, jag har gjort dom själv. Inget svårt alls. Bara att införskaffa bärnsten, alternativt klippa sönder ett gammalt halsband (har jag gjort, fick några av min mamma), köpa in fiskelina 4 (stark som satan och tunn) brett resårband och sedan sätta igång och sy :)

Om man inte vill vara pysslig så finns det att köpa på nätet. Bara att googla på bärnstenshalsband och hund så hittar du rätt.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-10 16:02:20

Ju mer stenar desto bättre. Se till att sy fast dem på båda sidor av resåren. Stenarna ska ju "gnugga" mot pälsen för att skapa statisk elektrisitet.

Nu finns bildbevis uppe på bloggen som visar hur "lugnt" Knutte och Lux tar det i 27 graders värme i skuggan. Galningar!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-10 16:41:22

Hoppas att flytten flyter bra :)



Sv: Här finns rätt stora områden att spåra i, så nu har vi och göra :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-10 17:19:10

Det är nog kärringsvetten asg

Hundarna här hemma kan inte stava till värmekänslighet, i och för sig kan dom inte stava till något annat heller s Full fart hela tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela