Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ofrivilligt borta...

Publicerad 2010-07-16 17:47:31 i Allmänt,

...från bloggandet blir jag from imorn, vi får bredbandet tidigast fredag i nya lgh å de känns trist...men men...kommer ha massor att läsa när vi väl får det =P....ni får ha de underbart allesammans å hoppas på återseende då...kramelikraaam....på tal om de tionde så låste jag mig ute idag för första å sista gången...när jag väl kom in hade lillskit kissat i MIN säng...tack för de Nova!!...kunde väl åtmindstonde kunna ta husses sida!!...skämt åt sido*L*....sen fick jag se att hon käkat upp en bläckpenna å lämnat lite småbitar kvar....de va bara å åka å köpa en jäkla massa sparris å pula i henne å hon gillade det verkligen så tre burkar åt hon...bara hoppas de inte blir några efterföljder av det...hon har väl gjort sina äventyr för i år tycker jag...ha de bäst å gör nu inget som jag inte skulle ha gjort!!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-16 20:01:48

Duktig Nova, håll nu matte på tå så att hon är riktigt allert! ;)

Alltid skönt att kunna plusa på 10 år på någon annan än sig själv ;)

Hur har du tänkt dig att jag ska klara mig utan våra duster varje dag. Spring nu iväg och köp ett Comviq surf så att du kan koppla upp dig vareviga dag fram till dess att ert bredband har kommit ;)

Förresten... Knut von Krut är i onåd... allt finns avslöjat på bloggen ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-17 00:27:44

Jobbigt att vara utan internet så länge, man blir liksom beroende hehe. Hoppas att det inte blir några bekymmer för Nova med bläckpennan, hon har haft sitt nu!

sv: Åh tack för tipset, har aldrig sett någon göra så. Skall testa det, smart =)

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-17 09:06:51

Tack och mycket och lycka till med flytten!! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-17 21:09:26

Jo då... Knutte tog åt sig av att inte få följa med sin älskade husse på promenad ;)

Förstår att det kan bli abstinens av att inte ha bredband ;)

Ha en bra kväll!

Postat av: linaa

Publicerad 2010-07-18 22:15:17

morsan du få lämna ut ditt nr t alla istället;) el så vet du väl att man kan mobilblogga^^ ;)

Postat av: Kerstin

Publicerad 2010-07-19 08:50:20

Glad för att jag hittade Dig hos Daniel! Skall vandra igenom Din blogg!

Fina vovvar, min dog i februari, såååå tomt!

Kram*

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-19 13:16:41

Skönt för er att ni nu har flyttat :)

Du kommer att upptäcka hur mycket du får gjort nu när du inte har internetuppkoppling ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela