Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lokalsinne = 0

Publicerad 2010-07-29 11:12:35 i Allmänt,

...ja mitt lokalsinne de söp jag nog bort för måååånga herrans år sedan för vad jag kan komma ihåg så har de aldrig funnits något!! =P. Tog en vända i skogen med tjejjerna, hittade en skogsväg nere vid Sätravallen  i ösregnet...tyckte de va en väldans bra idé å ta den vägen men efter sisendär en 2-300 meters uppförsbacke så började de kännas i benen men skam den som ger sig!!. Trodde mig veta VART denna vägen skulle leda, förstår inte ens att jag överhuvudtaget tänkte den tanken, har ju aldrig lyckats förr å lokalisera mig så varför nu!!?? =P...nåväl...fortsatte denna backen upp å den svängde mer å mer åt de hållet som jag trodde jag skulle mötas upp av den vägen som jag ville in på MEN icke sa Nicke i vanlig ordning....vägen tog slut vid en liiiiten vändplats med nått stort maskineri som stod där å såg ful ut....fanns några stigar att fortsätta men där satte jag P för vår vandring å lunkade ner dessa km som vi gått....vi såg ut som dränkta katter alla tre när vi kom till bilen men tror ändå de va rätt nöjda å få komma in å torka i värmen för de har sovit i tre timmar nu de fyrbenta!!*L*....ha en bra dag å ta hand om er!!<3


Foto från sjön igår



Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-29 11:20:35

Jag brukar själv hävda att jag har ett ganska bra lokalsinne... men för ett tag sedan var jag ute med vovvarna i skogen och tänkte utforska. Det hela slutade med att jag fick vända och söka mig tillbaka till den väg jag kom ifrån :P



Sv: Ja, skulle jag vråla i ottan skulle jag nog få sova i hundkojan :P

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-29 14:02:52

sv: det finns gott om både bra och dåliga filmer i alla genrer.

hoppas ni kommit till rätta trots att tv'n inte funkar!? :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-29 14:07:49

sv: så härligt! jag ser jättemycket fram emot vår flytt i oktober... :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-07-29 22:31:43

Hej vännen!

Jag åker upp till sjukhuset tidigt imorgon för att sedan forsätta til Öland, vi får ta fikat en annan gång!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-29 23:27:58

sv: ja de ska bli gott o få ta tag i saker... har massa projekt på g! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela