Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kvällspromis...

Publicerad 2010-07-09 12:30:55 i Allmänt,

...blev de igår med Annie, Jeanette å hennes två BC Enya och Sly...riktigt skönt var de!!....lillan får ju inte gå långpromenader än så hon var med John vid garaget när de fixade Jeanettes bil. Såg två Grävlingar nere vid garaget, tycker de e så fina!. Fick en grävling efter mig för många år sedan...de va mindre skojj för jag sprang som en tok å hörde denne springa efter*L*...tråkigt att se så många ligga på vägen å folk kan inte ens stanna å se om de lever eller inte, att bära ner de i dikeskanten e väl inte för mycket begärt eller??...Jag å Marie råkade på en grävling som låg mitt på vägen å den stackarn levde fortfarande, jag e ju så blödig när de gäller djur men när de e så svårt skadade så måste man ju se till att de får avsluta sitt lidande...nu e de sopkörning med allt bråte vi samlat på oss, John fyllde upp sin bil å åkte iväg med det nu så nu ska de packas ännu mer å köras ut till lgh...vinden e ju ett kapitel för sig så de e väl dax att börja riva i de oxxå...behöver bara gå upp å titta på eländet så vill jag bara gå därifrån...men men de måste ju göras!!...lite foton från i går kväll serveras här!!*L*


Jeanette, Enya och Sly


Underbar kväll...




...sist men inte minst min fina...

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-07-09 13:57:11

Hjälp, vilken "uggla" på första fotot;-) Ja, det var verkligen en skön promenad. Tack, snälla för hjälpen igår! Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-09 14:26:55

Fina bilder, precis som vanligt. Min typ av favoritblogg :)

Ja visst skitsnack är ganska kul faktiskt ;)

Nu är vi ute vid torpet och första bilderna ligger redan ute på bloggen :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-09 14:38:38

Tusen tack! :)

Jag är otroligt bortskämd med rovfåglar som kommer riktigt nära här ute vid torpet. Får väl erkänna att jag är mer eller mindre besatt av att fota dem ;)

Visst får du länka till mig, självklart!

Ska lägga upp lite länkar jag också (så fort jag orkar och har lust ;)) Kan jag länka till dig då?

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-09 16:17:22

Va gullig du är!

Visst kommer det fler bilder, det är självklart

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-10 08:06:32

God morgon! :)

Lux inte bara ser galen ut, han är det också ;)

Ja, jag har bärnstenshalsband på hundarna. Funkar kanonbra. Det enda man ska tänka på är att de inte funkar när hunden är blöt, blir ingen statisk elektrisitet då. Annars är dom kanonbra och giftfria :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela