Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Klubben...

Publicerad 2010-07-30 08:08:52 i Allmänt,

...japp nu har vi packat ihop oss för att åka in till stan och upp till klubben för att träna, både Nova och Annie börjar kurs nu i aug, Nova måste göra ett inträdes prov först för att se om vi har de som behövs för att kunna köra vidare. Vi ska träna med Madde å hennes Schäfer Leo som oxxå ska gå tävlingslydnad 1. Annie kom med i tävlingslydnad 3. Även om vi inte tagit ett första pris i 2 an än så vill jag börja träna in lite nya moment. Har letat febrilt efter min plånbok som tyvärr har gömt sig på nått riktigt braigt ställe...eller e de jag som lagt den någonstans å inte hittar den?? =P. Ska dra iväg en sväng, ska storhandla nu när jag e i stan, får främmat av släkten på söndag å till de behövs en plånbok med pengarna, hmm...ska nog leta vidare....ha en bra dag!!




Ska ta med mig kameran å be Madde fota lite!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-30 08:49:53

Att förlägga saker är man välbekant med. Man blir ibland förvånad över hur duktiga saker är på att gömma sig för omvärlden!



Ha en fin dag!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-30 15:46:44

sv: tack! :)



ja det är najs! hoppas du hittade din plånbok?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela