Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Indianer har alltid...

Publicerad 2010-07-05 10:29:30 i Allmänt,

...funnits nära mig...vet inte varför men iaf så var jag till ett medium och tog upp denna frågan om varför jag har den här känslan och blir så berörd av deras historia...hon berättade att jag levt som indianman och indiankvinna i mina tidigare liv...hennes egen ledsagare e indian och han ville att hon skulle lägga sina händer på mina axlar för att känna samhörigheten...WAOOOOW...vilken konstig känsla som for igenom kroppen...blev alldeles varm inombords å frös så jag fick ståpäls...mediumet fick exakt samma känsla å hon hade aldrig känt de så starkt förut...vid detta tillfället så åkte jag direkt från jobbet, jobbade på Plantagen då å hade flätor i håret...hon sa att du behöver ju bara se dig själv i spegeln så har du ju svaret där...det finns fortfarande drag kvar sa hon....blev väldigt stolt å glad över den kommentaren!!*L*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-05 11:30:22

Spännande att träffa ett medium =)Nu när du säger det så kan jag faktiskt se vissa drag hos dig som jag känner igen från de indianerna jag sett på bild och i film =)

sv: Ja det är inte klokt att folk aldrig lär sig!

Kramis

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-05 13:27:37

visst är det coolt! jag har typ samma ursprung... :)



sv: ja men då får man faktiskt klaga lite när man jobbar i värmen... som vi gjorde i helgen. puh! hehe!



hoppas du får en bra vecka!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-07-05 13:35:39

Vad spännande!! Roligt att du kände i ryggmärgen att indianbitarna föll på plats!!!

Postat av: linaa

Publicerad 2010-07-05 14:36:20

du får indiana till dig mor och lägga upp på bloggen;)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-05 22:42:03

sv: det är grymt! :) testa healing så ska du se att du får känna på grejer... DET är coolt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela