Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

God morgon!!

Publicerad 2010-07-13 06:27:06 i Allmänt,

...nu ska vi åka upp till klubben å försöka träna lite....e just nu inte allt för varmt men de kommer väl. Igår var vi till Berg å badade med tjejjerna, inget höjdarställe...stenig å eländig botten så jag gjorde illa mig i foten då jag trampade på en vass fuling...Nova tog sitt första sim ut till mig i vattnet, hennes vispande ben var inte lätt att parera så nu ser jag ut som en zebra på sidan då hennes klor fick tag i mig innan jag fick tag i henne =P...jag bottnade inte själv så de blev några härliga kallsupar!!...haha...vilken syn de måste varit....näe...dax å ta en snabbfrukost å sen dra iväg innan de blir för varmt!! Ha en bra dag...



Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-13 08:32:30

Kanonbild på svanen!

Va kul med tävling, var någonstans ska du tävla och vilken klass?

Jag kommer nog inte ut på tävling förrän till våren, Lux är ju lite ung och en oslipad diamant än så länge.

Visst är det kul att simma med hundar som ska simma på en ;)

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-07-13 09:12:13

Hoppas ni fick till ett bra pass på morgonen:) Jag tog 1 h promis i Rydspåret och hade lite vittringsträning, det får räcka denna morgon. Kommer ju en kväll också:) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela