Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gästbloggning

Publicerad 2010-07-19 16:20:27 i Allmänt,

Hej alla Kickis läsare!

Nu när hon ofrivilligt är borta så får dottern själv i högperson hoppa in=D

Får väl berätta att jag prata med mor nyss och hon satt på sin balkong i nya boendet och njöt. Hundarna låg utslagna på balkongen dem med.

Kan tänka mig att mamma är SUPER glad idag för Nova har vart på röntgen och är nu HELT fit for fight med benet igen så det tycker jag vi skålar för. SKÅL=))

Nu kan dem äntligen ge sig ut på sina långa mys promenader som hjälper mammi att rensa sina tankar hundarna kan springa fritt och mamma kan fota galningarna tillsammans som hon sedan kan bjuda oss på.

För visst lyckas hon alltid att fånga de lilla extra i sina bilder man blir alltid sugen på att ge sig ut i skog o mark när man ser hennes bilder. Så fina och dem berättar alltid någonting, eller det är min känsla vet inte hur NI ser på de.

Mamma är en kämpe, hon är min styrka även fast jag inte alltid släpper in henne men jag försöker. Mamma är min bästa vän och ibland önska jag att vi va varandra närmare, att inte avståndet höll oss ifrån varandra.
Älskar dig mor min och kommer alltid att göra de! Har övergett en förälder men dig släpper jag aldrig!
Glöm aldrig de!!

Ha de bra kära läsare om 1 vecka är hon tillbaka - GAMMTACKAN!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-19 21:18:12

Åh så kul att Lina gästbloggade så jag fick reda på hur du har det Kicki =)Gud så härligt att Nova är helt frisk nu =)Du har varit så duktig med henne!

Jag håller med Lina om att dina bilder alltid förmedlar något :) Dem är alltid så fina <3

Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-19 22:32:12

Hade jag haft något att skåla med så hade jag skålat för Nova! =)



Kan man skåla med kaffe??

Postat av: linaa

Publicerad 2010-07-19 22:33:58

kaffe går bra d med Henrik:D Skål!

Postat av: Mita

Publicerad 2010-07-20 09:25:23

SKÅL!!!

Fast inte nu denna tid, utan det får bli en skål ikväll istället!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-07-20 18:10:36

Vad skönt med Nova. Hälsa Kicki från mig om jag inte ringer henne vill säga. Kram på dig själv Lina

Soliga varma hälsningar Gittan

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-07-22 12:02:33

Kul med medvind:)

Underbar lägenhet & Nova är fit for fight igen, SKÅL;-) Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-23 10:20:10

Hoppas att allt är bra med dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela