Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Åkte upp till...

Publicerad 2010-07-15 10:43:25 i Allmänt,

...klubben kl 7 för att träna med Jeanette å hennes hundar...kände mig jättepeppad först men sen kom de andra tankar med i bilden så de blev inte så focuserat som jag tänkt mig...men men...fick braiga tips för att få igång Annie i fjärren som varken hon eller jag e så roade över vilket märks. Blev inte så långt träningspass då jag hade en tid nere på stan. Idag slutar John vid lunch troligtvis så då drar vi ut med lite grejjer till lgh...måste fixa iväg de som vi inte ska ha med oss...har en för liten kärra till de så vi får försöka fixa en annan...lämnar in en del kläder å möbler till frälsis eller Röda korset. Nu e de så där äckligt varmt igen så man behöver inte knappt tänka tanken att packa kartonger förrens de flyter om en...de åskoväder som skulle dra förbi blev som en liten fis i rymden...men men... blir bredbandslös fram till tidigast fredag nästa v så då blir de till å abstinensa =P....ha de gott i värmen å ta hand om er...förresten, en fundering...har era hundar nått speciellt som de bara älskar att äta???....Annie e en stooor njutare av div grönsaker å frukter å Nova bara älskar jordnötter å husse äter ju en del sånt så då blir de fuktskador där hon sitter å bara väntar på att få smaka*L*....som jag skrivit tidigare så satt Annie vid kylskåpet å skinkan låg rakt framför henne, väntade ut henne för att se vad hon gjorde...vänder mig om å brer en macka å när jag vänder mig om står hon med paprikan i munnen...haha...trodde de va skinkan som låg risigt till!!


Taget vid ett annat tillfälle av Jeanette Englund

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-07-15 12:25:03

Hej, hm... hade hoppats på att det inte skulle vara så "målande"...det är ju över 19 år sedan & som med allt så utvecklas man & formas man av åren, trots sin grundpersonlighet;-) Trist att du inte kände dig på "G". Tyckte både Nova & Annie därmot var riktigt på "G":-) Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-15 14:14:51

Man kan inte vara på topp alla dagar!



Har ni fått något regn än?

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-15 17:09:17

Härlig bild! Va duktiga ni är som tränar i denna värme :)

Vi har faktiskt lyckats med att få inhängnaden klar idag :) Jäklar vad stenigt det var och jäklar vad husse i huset fick slita.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-15 18:56:36

paprika e najs juh! hehe!



sv: ja du, säg inte det... man vet aldrig när det "smäller till". ;)

Postat av: Nina & Jackie

Publicerad 2010-07-15 19:04:54

Hej hopp!

Snokade hit via Jeanette, vackra vovvar du har =)

Min lilla fröken tycker att morötter är gött, men det är väl den enda grönsaken som slinker ner =P

Ha en fortsatt trevlig sommar!

//Nina & Jackie

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-15 19:54:45

Sv: Härligt! :) Passa på och njut!!! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-15 22:10:03

Du är snäll du :)

Det blev en öl till och nu sitter jag faktiskt med ett glas rött, så duktig tyckter jag att jag var ;)

Finns lite mer på bloggen nu, orkade inte lägga in info om vad Lux ställt till med under dagen när jag gjorde förra inlägget, men nu finns det dokumenterat ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela