Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag överlevde...

Publicerad 2010-01-12 12:19:09 i Allmänt,

...tandläkarbesöket, var orolig in i det sista!! =P. Här händer inte så mycket när man går inom fyra väggar...börjar kännas faktiskt när man e van å gå i skogen flera timmar om dagen, beslutsångest finns det oxxå angående huvudtiken, eller Nova som jag ska kalla henne om utifall att...vill så gärna ha en tik efter Annie å Diesel. Elin å jag satt å spånade lite på namn till de små å hur de e i sättet å storleken...kennelnamnen har de MEN liiite kul å spåna på tilltalsnamnen som iof e upp till köparen å sätta. Så här kom vi fram till...Nova, Stella, Hjördis, Ester, Doris, Svea och Morris...hanen springer omkring å busar å morrar så de va ett klockrent namn på honom!!*L*. På lördag ska vi åka upp med småttingarna som inte e så små längre, tre av tikarna väger redan över 2 kg!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2010-01-12 17:54:58

"Morris" är ju en bil vännen :)



Tycker namnen var fina. Många jag läst om ska alltid ha "machonamn" på sina Rottisar men jag gillar valiga namn. Min hund döpte sonen. Hos uppfödaren hette han "Shadow" men sonen tyckte han skulle heta Leo :) (säkert efter ninja turtles figuren Leonardo) =)

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2010-01-13 08:53:20

Jättefina namn ni kommit på! Gillar speciellt Doris, det skulle jag kunna döpa en hund till i framtiden. :D



Jobbigt med beslutsångesten gällande Nova, lutar det åt valp nu eller är du "bara" väldigt sugen?



Kram till dej, Annie och valparna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela