Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår trotsade...

Publicerad 2010-01-31 09:24:05 i Allmänt,

...jag å Jeanette kyla å åkte ut till Tinnerö med hundarna!!...det bet rejält i kinderna men som skrivet förut, finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!!*L*...det var riktigt uppfriskande att gå där ute. Delta e i höglöp nu så Pinoccio å Delta va riktigt på hugget...Gjorde inget speciellt utöver det igår, eller...jooo...jag planterade om lite blommor som nästan såg ut att ha sett sina bästa dagar!!...men ny jord gör nog susen!! =P. Snart e alla valparna sålda och det verkar vara människor som kan och vill jobba med dessa underbara!. Ska bli spännande att se valparna när Elin ordnar valpträff. ALLA har blivit så förtjusta i Annie när de träffat henne men jag e å andra sidan inte ett dugg förvånad. Lilla Nova e en liten hulliganfia så henne får jag väl för mina synders skull...haha...blir väl gråhårig på momangen...skämt åt sido, nu e de bara en vecka kvar tills Annie får komma hem å jag läääängtar verkligen!!...här e lite foton från gårdagen!. Ta hand om er å på återseende!!!



Underbart med snöööö!!*L*



Härligt att solen försöker ta sig fram



Frusna nypon



Pinoccio försöker ta sig igenom snön


Kolla in svansen å öronen...radarstyrd efter bollen!! =P

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-31 12:07:48

Vackert!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-01 19:29:11

Jättefina vinterbilder du har tagit =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela