Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår åkte...

Publicerad 2010-01-13 11:16:24 i Allmänt,

...uppfödaren hem å nu ska här röjjas både på tvätt, damm å prylar...jag har inte gjort ett skit hemma när hon varit här så de e välbehövligt...inatt började de små liven föra ett jäkla oväsen från halv fem å sen har det inte gått att sova men jag vet att jag kommer sakna det här nu när de ska till uppfödaren på lördag. Ska ta med hennes hemmatik hit å köra lite lydnad vilket ska bli riktigt kul!...har saknat min träning med Annie å våra skogspromenader...blir ju inte samma sak med träningen å Delta men att bara komma upp till klubben där man känner ett sånt skönt lugn å harmoni e värt mycket bara det!!. Hoppas ni får en bra dag med allt vad det innebär!! <3


Mystid med husse på soffan e värt mycket...

...eller att bara ligga å sova i lugn å ro i favoritfotöljen

Min favorit!!

...samma här!!

Nacktiken som e en av Elins favoriter

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-13 18:41:18

din favvis e min favvis så fin<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-01-13 21:48:48

Visst e hon Lina!!

Postat av: Maria B

Publicerad 2010-01-14 07:56:30

Vilka underverk Annie har gjort!! Hoppas att det lutar åt en liten valp för Din del. Skulle bli intressant att följa. Ha det så bra.

Postat av: Mita

Publicerad 2010-01-15 07:29:27

Amore Perros!!



Postat av: Kikki Rapp

Publicerad 2010-01-16 23:37:01

Hej Kicki det var inte igår....hur är det med dig och barnen??? har sökt dig länge, men inte hittat dig.har gått igenom massa namn för att hitta dig och så idag så äntligen hittade jag dig....vilka söta vovvar...jag har 3 st hundar ha det så bra och hoppas på kontakt.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela