Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hip hip hurrraaaa!!!...

Publicerad 2010-01-04 14:42:13 i Allmänt,

...haha...ja de e valparna om idag blir två veckor å alla har öppnat ögonen förrutom lilla kille men det e oxxå på gång!!!...har väl aldrig suttit inne så mycket som nu sen de små gulliganerna gjorde entre´...eller rättare skrivet sen Annie kom in i mitt liv...innan dess så låg jag ju bara som en värkande massa å tyckte synd om mig själv!!*L*...hoppas allt e bra med er där ute å att det nya året har börjat bra!!...kramelikraaaam

De tre största i tjejjligan



Heela gänget som igår låg mellan 1130-1377 g

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2010-01-04 15:55:06

Vad stora de blivit och så snabbt! Jättefina!

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2010-01-04 20:26:19

Förstår varför du sitter inne mycket! Hur skulle det gå att göra nåt annat med ett gäng sådana sötnosar hemma?! :)

Postat av: Micke

Publicerad 2010-01-05 13:27:49

Livet flyter på här med...

Får man fråga hur många av valparna som ska säljas vidare ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela