Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fredag igen då...

Publicerad 2010-01-22 20:09:01 i Allmänt,

... här händer inte så mycket, Delta å jag e ute i skogen varje dag å vi tränar lite oxxå...fröken löper nu så hörapparaten funkar dessvärre inte så bra MEN det finns ju förklariga skäl till det!. Hon e en fena på att leta upp bollen i halvmeter djup snö...hon går fram som en skenande bulldozer...igår hängde Jeanette med med sin Pinoccio som e lika tokig i boll som Delta...känner mig låg å inte alls på hugget, ibland så vet man inte vad man ska tro om saker å ting...Saknar min fina lilla råmande Annie nått otroligt mycket å snart har det gått en vecka, två kvar innan jag får hem mitt hjärtegull...skönt att Delta e här iaf...blir ju alldeles handlingsförlamad annars, vet att jag inte skulle ta mig ut i skogen utan hund....så hon e en lissma för själen just nu...ha en underbar helg å ta hand om varandra...det man ger kommer alltid tebax på ett eller annat sätt!!

Fuuuuullll faaaart fraaaaamååååt, Delta in action!!


Var e bollen????

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-01-22 22:04:40

Det är som du skrev är sant. Det man gerkommer tillbaka. Tämker på dig min vän . ALLTID kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-23 15:50:46

Tur du har Delta som sällskap, hon verkar ha mycket energi den damen. Jättefin :)



Du får ha en fortsatt trevlig helg

Kramar Anna och Nova

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela