Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skönt å komma ut...

Publicerad 2010-02-09 17:37:37 i Allmänt,

...på en promis med Kicki å hundarna, Annie har mjölkstockning så hon har varit inbakad i en fleecepläd å täcket när vi var ute...otympligt men så nödvändigt!!. Nu ligger hon å sover så gott. Hon ska va utan mat i 2-3 dagar så hon e jättehungrig, bara för att mjölken ska sina. Gav henne lite ris å kokt fisk nu på kvällskvisten...tycker så synd om henne när hon blir tom i magen så spyr hon. Vi får ta rejäla långpromenader nu så hon inte får mer mjölk som rinner till. MEN de e lycka att äntligen ha fått hem mitt hjärta....hon snackar som vanligt å de e så himla skönt!!. På måndag åker vi tebax å hämtar hem Nova efter veterinärbesiktningen...blir rejäla omställningar här hemma, så nu ska vi fixa bort alla sladdar å annat tuggvänligt som finns här!!*L*...ha det bäst å ta hand om varandra<3


Min tjejja e heeeemmmma!!!!<3


Tyra myser i vagnen!


Selma, Annies träning-och promiskompis

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-02-09 18:55:16

Åh vad skönt att äntligen ha henne hemma igen. Synd bara att hon ska råka ut för mjölkstockningen :( Tur man gör allt för sin hund, jag minns när inte min fick varken dricka eller äta, då led man! Jag kan tänka mig hur ni lider nu, jag kan bara önska er all lycka och hoppas att lilla gumman snart är bra igen och att Nova går igenom besiktningen utan problem såklart. Kram och massa lycka till från både människor och vovve

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-10 19:35:39

Åh vad härligt att Annie har komit hem :)Stackarn som har fått mjölkstockning, hoppas det blir bättre snart.

Selma är jättevacker. Jag har själv haft en tollare och jag tycker det är mycket vackra hundar :)

Ha det bäst!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela