Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp då e de klart...

Publicerad 2010-02-06 11:05:25 i Allmänt,

...John ska gå personspårkurs med Annie i vår å jag ska börja på valpkurs!!!...kuligt att John börjar intressera sig mer å mer...han har alltid varit med på tävlingar å även på den del träningar oxxå när jag kört med Annie, MEN nu blir det ju något som han å Annie får göra tillsammans...tror de e bra för båda två för Annie e ju väldigt "mammig" *L*. I morse var jag å Delta ute på en lånpromis, vi var näst intill själva förutom en karl som va ute med sin Schäferhane som va väldigt på så mannen fick hålla sig fast i ett träd för att inte dras med av hunden, kan inte va speciellt rofyllt å trevligt att gå promenader för honom. Ikväll ska vi till Gammelby å fira Johns en gammal kompis som fyller 50 år och imorn....IMORN får jag träffa min UNDERBARA lilla kossan...saknat henne sååå grymt mycket...och lilla Nova så klart...eller krocketiiilen som jag kallar henne, sylvassa tänder å ett jäkla go i henne!!... så snart har vi ett zoo här hemma med kossan, krocketiiilen å Casper som e en liten tiger emellanåt*L*. E faktiskt med blandade känslor vi åker upp imorn, Delta kan man inte mer än bara fastna för...hon e sååå underbar den lilla tjejjen eller lilla nästan 45 kg väger hon men jaaa....här kan vi snacka om mysfaktor 1...kunde hon så skulle vi mysa 24 timmar om dygnet med lite avbrott för kisserirundorna...hon e faktiskt mer Johns myshund när han e hemma.... ligger ofta å gärna i hans knä å gosar ihop sig...ha en fortsatt bra helg å ta hand om er!!! kramelikraaaam<3



Nova 6,5 v


...å min vackraste...


..å sist men inte minst, Delta med favoritfarbrorn =P

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-02-06 13:10:57

Gissa då om jag saknat min älskade lilla mysfröken :)

mammas underbara tjej, mitt hjärta! Hon e världens goaste, ja fröken Kossa här e oxå bra mysig.

Men för mig är Delta, kärlek, styrka och livet!

Så över min döda kropp hon får stanna hos er...då får ni räkna mer en Elin som flyttar in oxå haha!

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-02-06 13:15:04

...över min döda kropp Elin!!! =P

Postat av: Mita

Publicerad 2010-02-06 13:40:58

Du har en award att hämta hos mig!

Postat av: Maria B

Publicerad 2010-02-06 21:52:13

KÖR FÖRSIKTIGT imorgon när Ni ska hämta hem Älskade Annie. Verkligen fina & mysiga bilder på Delta, Annie & lilla mys-Nova. Hoppas även lördagsfesten var trevlig. Trevlig Helg & Må så gott

Postat av: Maria B

Publicerad 2010-02-06 21:52:31

KÖR FÖRSIKTIGT imorgon när Ni ska hämta hem Älskade Annie. Verkligen fina & mysiga bilder på Delta, Annie & lilla mys-Nova. Hoppas även lördagsfesten var trevlig. Trevlig Helg & Må så gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela