Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Haha...vilket...

Publicerad 2010-02-12 08:45:01 i Allmänt,

...gensvar jag fick på förra inlägget!! =P. Trodde de va lätt att få er att lägga upp ett foto på någon som ni e lika!!. MEN det jag mest e stolt över e att de flesta säger att jag och min dotter e så lika, min son e sååå lik min pappa vilket oxxå e så kul att få höra...när han va liten kallade några Linus för lill Bosse efter pappa!!! Nu ska här grejjas...eller nåja...ska dra fram snabelmonstret å torka golv, har ju som skrivet å jag längtar efter lilla hulliganfia som kommer på måndag....det e med skräckblandad förtjusning som vi hämtar hem henne...vet ju inte riktigt om de funkar med min nacke å armar...ställer oxxå väldigt höga krav på mig själv och vill ju inte att Annie ska bli sittandes i kläm för att lillrottan flyttar hit....jag sätter upp MÅNGA måsten för mig själv å då blir jag så förbenat stressad över att inte hinna med de jag tänkt...å då blir jag väldigt irriterad å tål ingenting...näppedi...fram med monstret bara eller kanske ska försöka få lite lydnad på den oxxå så kanske den sköter sig självt!! =P



Mina fina kiddos å jag för några år sedan


Alf och pappa

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-13 17:13:07

haha fulaste bilden du kunde hitta på oss 3?? ;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-02-13 19:12:42

...finns väl inget annat på oss tre tillsammmans =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela