Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gästbloggar

Publicerad 2010-02-21 15:35:08 i Allmänt,

Hejsan alla gammtackans läsare Lina här, Kickis dotter.
Hoppas allt e bra med er och att ni har en underbar söndag!

I skrivandets stund ligger jag i stugan uppe i Idre och har det bra=))
Morsan slipper oroa sig för våran bilfärd upp hit för vi är framme hela. Nu får hon allt invänta hemresan bara;)
Men ni ska se att vi tar oss hem hela från den med.

Vad ska man skriva som en gästbloggare i någon annas blogg då?
Valfritt kan jag tycka.

Men klart det ska handla om min underbara mor<3

Det är trots allt hon som orkat med mig genom alla åren, hon som vart den största delen till att jag ens finns idag.
För över 23år sedan så gick hon där med feta magen... den va så stor så hon kunde ha sin tallrik på den när hon åt och hon svor säkert över att bli av med den så fort som möjligt=P
I den stora magen fanns jag och även min älskade bror Linus<3
2 små linslusar som idag har blivit stora och självgående... kunde du tro det?? haha.
Men bara för att man blir äldre och självgående behöver det inte betyda att man släpper kontakten med sina föräldrar... jag har släppt kontakten helt med min far men har fortf min kära mor kvar och henne släpper jag ALDRIG!
Mamma betyder otroligt mycke för mig och hon finns ALLTID där.
Vi har haft våra stunder genom åren men vi har tagit oss ur det och glömt och förlåtit och det är jag väldigt tacksam för.

Jag och mamma har kontakten dagligen för vi har oturen att inte bo grannar... även fast jag många gånger önskat det. Men desstu roligare har vi när vi väl ses!
Vi har ju ett gemensamt intresse och det är våra hundar<3 Vad gjorde vi utan dem?

Vad vill jag med detta inlägg säga då??

Jo att jag ÄLSKAR min mamma och kommer alltid att göra det!!!!

 



Mamma är inte bara ung hon är SNYGG med!!!



Ha en underbar söndag!
//// Linaa

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-02-21 15:42:18

...ja du stumpan!!! vad skriver man??...haha tårarna dryper ner för kinderna...älskar dig hjärtat mitt!!!

Postat av: linus

Publicerad 2010-02-21 16:06:14

en mamma som alltid funnits nära oss i vått och torrt . <3

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-21 18:19:56

Åh vad fint skrivet :) Ni verkar ha ett väldigt fint band mor och dotter :)

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-02-21 19:18:15

...tack Linus!!...det stämmer väl inte fullt ut då jag sårade er båda två under en period..men jag försöker så gott jag kan idag för att finnas för er båda...älskar dig sonen min!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela