Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Alla hjärtans dag...

Publicerad 2010-02-14 07:59:42 i Allmänt,

...de e inget jag firar direkt, tycker att man ALLTID ska kunna visa de man älskar att de betyder något för en...VARFÖR en speciell dag??....idag blir det träning av på klubben och ska dra med mig John dit...han ska ju gå en personspårkurs med Annie och har inte tränat nått alls med henne...Lydnaden e ju nått som jag har jobbat med så nu ska vi försöka få honom mer insatt i det hela, Annie e ju så otroligt mammig och det ska bli så kul att de två gör nått tillsammans utan mig, valpkursen startar i april som jag ska gå med Nova. I morgon ska vi hämta hem den lilla fröken, e ju heeelt nytt för mig, senast jag hade valp var -86 så de e ju några år sedan. De va barnens pappa som kom hemdragandes med en valp utan min vetskap..jag var gravid med Linus och Lina i 6 månaden och han jobbade i Stockholm och jag bodde i Sala...han lämnade Vicky hemma hos mig vilket var allt annat än roligt då jag var stor som ett hus å hade svårt att ta mig fram. Så den lilla fröken blev inte så långvarig då de va ett himla pyssel  att få på barnen kläder, de e födda i nov så de va kallt å en massa snö då å  sen ut ut med en valp... i bland så undrar jag vad som rörde sig i huvet på deras pappa när han  trodde att JAG skulle ta hand om både barn å valp å han jobbade borta i veckorna. Men det löste sig till det bästa, Vicky kom till en bra tjejj som jobbade med henne. Nu ska jag ta å gå ut i snörusket med min fina!!....ha en bra dag å visa inte bara idag för de som betyder nått att de gör det, ett litet ord, en handling i vardagen betyder så mycket mer...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-14 09:25:03

tck desamma älskade mor!<3

Postat av: Maria B

Publicerad 2010-02-14 10:01:15

Alla Hjärtans Dag betyder för mig är att jag ger extra mycket av mig själv till min Käresta i form av ett fint skrivet, personligt kort & lite annat smått & gott. Dessutom ger vi varandra uppskattning i vardagen, men denna dag är speciell som vi båda minns & uppskattar. Även till mina Vänner ger jag en Alla Hjärtans Dags-hälsning. Ha en Trevlig Alla Hjärtans Dag idag & Ha det så bra.

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-02-14 13:51:54

Tack det samma kära vän.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela