Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Otroligt trött...

Publicerad 2010-12-01 14:05:07 i Allmänt,

...e va jag e idag...har haft svårt att sova ett flertal nätter pga värken i benen som inte vill ge med sig...men var å arbetstränade idag å även igår...skulle haft med mig kameran ut i morse vid halv sju när vi kom utanför här på gångvägen så stod de fyra vackra Hjortar...de stod stilla ett par sekunder men sen drog de iväg...de tyckte nog inte att jag å tjejjerna var nått att se på!!*L*
Drog iallafall ut i skogen med tjejjerna å idag biter de i kinderna! -22 grader har vi men strålande sol så de va ju en härlig tur även om vi bara var ute en timme så kände vi nog oss nöjda både tjejjerna å jag för de har sovit sen vi kom in å de e två timmar sedan...lillan får vara lös nu å hon har alltid en boll i munnen som hon stolt bär på har peppar peppar inte dragit en gång sen hon fick börja bära på bollar de e hennes ALLT!!=P
Nu ska jag gå ner å se om bilen startar...den va heeelt död igår å även fast John var å köpte nytt batteri så hände inget, han åkte in å köpte en motorvärmare så den har stått på i tre timmar nu så håll tummarna att den hoppar igång...fick avboka min sjukgymnastik idag då jag inte kunde ta mig in till stan!!...lite foton från dagens promis!!


Snömonstrena!


Det som göms i snö...letar Nova fram!!*L*








Novas framfart

Annie

Kommentarer

Postat av: bloggen du inte vill missa!

Publicerad 2010-12-01 15:47:27

här har du adressen mamma :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-12-01 18:28:23

Mysmonstrena =)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-12-01 18:48:43

Fy vad jobbigt att du är så trött :( Hoppas verkligen att du kan få hjälp med din värk i benen!!

Ni slog oss, vi hade "bara" 18 minus i morse hihi.

Hjortar ser jag också ibland, de är så vackra :) naturligtvis så visar de sig bara när kameran inte är med, de är inga linslusar som våra hundar är ;)



Fina bilder du har tagit på det vackra vinterlandskapet :) Nova är för härlig när nästan hela hon är under snön :)

Kul att det funkar bra med en boll i munnen. En del hundar älskar ju att bära, få en uppgift :)



SV: Kul att du gillade bilden så mycket :) Jag tycker också jättemycket om den :) Vissa bilder lyckas jag verkligen fånga hennes uttryck :)



Kramar

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-12-01 18:52:01

Vilka läckra foton. Skönt att Nova kan "sköta sig". Tänk vad lika hundar och mina elever är, gäller att hitta det positiva istället för att se på det negativa.

Ha det så gott. Kram <3

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-12-01 20:54:36

Usch vad kallt ni haft, -22 grader låter inte så skönt :( Blir inte så jätte långa promenader då. Hur går det med dina tjejer när det är så kallt ute. Får dom också kramp i benen av kylan.



Tycker synd om dig som inte får sova och har så ont :( Hoppas verkligen du blir bättre och slipper din värk snart.

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-02 08:35:01

Vintern är vacker på bild! Men shit vad kallt! Kan tänak mig att värken blir värre när det är så kallt. Ger du henne bollen direkt ni går ut? Jag gjorde det ett tag till Dino men han hade svårt att bajsa då för han var så upptagen av bollen. Nu brukar jag ge honom leksaken vi haft när vi tränat när vi är på väg hem och Per min man ger honom tumstocken när han bajsat på lunchen det går snabbt då. Ha en fin dag. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-12-02 09:37:38

söta dom e med snö i ansiktet! :)



sv: usch för så massa minus... vi har haft -9 som mest, och ingen snö. men här blåser på västkusten, så blir kallt som satan ändå. brrr! jag vill ha sommar nu!



allt flyttande går fint, är snart klara. skönt!



ha en bra dag!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-02 12:10:43

Vackra vinterbilder!



Hoppas att bilen startar för er nu!



Ha en fin dag!

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-12-02 17:26:50

Härliga bilder på snönjutarna:)

Postat av: Maria Becker

Publicerad 2010-12-02 20:58:51

Sååå vackra vinterbilder Du har fotgraferat Kicki att vila ögonen på. Trevlig Helg och Ha det så bra.

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-12-07 01:52:07

underbara bilder mammi!! <3

Tror nova biffa på dig ytterligare??

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-12-07 01:52:15

underbara bilder mammi!! <3

Tror nova biffa på dig ytterligare??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela