Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Luften har gått ur...

Publicerad 2010-12-14 09:39:32 i Allmänt,

...jag känner mig helt jävla tom både i huvudet å i känslorna...när ska all jävlighet ta slut????
Tjejjerna börjar iaf bli bättre från magsjukan så de e ett plus i kanten...MEN igår kom nådastöten ang bilen, de va inte de felet de trodde utan ett ännu större å dyrare fel nämligen 22 000 kr...vart ska dessa pengar tas ifrån??...bilen måste lämnas in å de tar verkstan en hel dags arbete att plocka ner den å de vet man ju att deras timpening inte e den billigaste =(
Sen ska tjejjerna till veterinären på torsdag morgon för båda e krassliga i öronen å e inte bra ännu...de e då min ÄNGEL Kicki träder in å hjälper mig...hon kommer hit å hämtar mig å tjejjerna för att köra oss till veterinären fram å tebax....e lyckligt lottad som träffat en sån underbar människa som henne....TACK KICKI DU E GULD VÄRD Å LITE TILL!!!
Hoppas ni alla får en bra dag å tar tillvara på era nära å kära...ring de där samtalet du tänkt så länge men de har inte blivit av...man vet aldrig vad livet har på gång framför oss...

OCH på tal om de tionde så fungerar inte vår hemtelefon...ska visst till nått när man byter till fiber å de ligger på  ICA i Sturefors....man kan ju inte tänka på allt heller men får se om John får med sig de när han åker hem ikväll!!


Kickis små underbara charmtroll, Leo


å söta Tyra!!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-14 12:19:11

En bil har verkligen förmågan att leverera utgifter :/



Fy! Hoppas att det löser sig för er!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-12-14 13:03:26

shit va surt med sånna oväntade utgifter! :/ jag borde lämna in vår bil också, men har varken råd eller lust att veta vad det kommer gå på... usch för trasiga saker!



hoppas du får en bra dag trots allt.

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-14 15:47:29

Åhh vad surt! Dessa bilar. Varför kan det inte "bara" vara en mutter som tappats som man enkelt kan sätta tillbaka? Hoppas att ni kryar på er och du din vän verkar vara en toppen vän. Henne ska du vara rädd om. Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-12-14 20:17:56

Stackars er. vad mer kan man säga. Bil är tyvärr ett måste i vårt vardagliga samhälle. Och en bil är bra när den fungerar, som den ska. Den slukar ju tillräckligt med pengar ändå.

Tänker på er som alltid det vet du ju hoppas jag. Kram i massor.

Postat av: Mita

Publicerad 2010-12-14 21:02:53

Fy fan vad sura pengar!!!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-12-14 23:46:22

Men hu vad det blev dyrt med bilen då :( Försår inte varför du din stackare ska sån otur hela tiden med både bil, hundar och försäkrings kassan :(



Hoppas verkligen att all din otur tar slut snart och att allt löser sig för dig.



Ja visst är det härligt med riktiga vänner :) Dom ska man vara rädd om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela