Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp fredagen...

Publicerad 2010-12-04 10:18:17 i Allmänt,

...bara rasslade iväg, kanske beroende på att jag sov bort näst intill hela dagen å inatt har jag sovit som en klubbad oxe....vaknade 8.20 å fattade nada. Läskigt när man e så trött så man inte vet vart man ska ta vägen, var bara ute med tjejjerna på kisserundor å sen sov jag igen...när man vaknar vet man inte vilken sida på dygnet man e på.
Vår bil har lagt av helt å de e inget som funkar, John har kollat upp lite å de e nått i tanken som ska pumpa fram dieseln som troligtvis har pajjat...billig historia om de e de...endast 3700 kr...precis va vi behöver nu! =(. Har fått styra av både veterinär å läkarbesök i veckan pga bilen men på måndag åker Åsa in till sin läkare å jag har en tid då så då kommer jag in till stan å får handla oxxå...
Kollade faktiskt på Idol igår å min favvis från dag 1 e Jay...vilken röst han har å igår fick han visa de ordentligt...lägger upp hans hitentills bästa låt i Idol...ha de gott å ta hand om er....idag e de endast - 5 grader ute så snart får man plocka fram sommarkläderna igen!! =P


Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-04 10:40:54

Bilar är bra att ha så länge dem rullar, men börjar dem krångla svider det duktigt i plånboken! Hoppas att det är ett billigt fel för er del!



Sv: Ja, denna helgen kommer att vara väldigt lugn bortsett från lite planeringsarbete :)



Ha en fin dag!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-12-04 10:58:34

Du behövde nog sova ut men läskigt det där när man inte vet vilken tid på dygnet det är.

Tråkigt med bilen :( Alltid skall det vara svindyrt när de går sönder. Går det inte att köpa det som har gått sönder begagnat? Det gör vi till våra bilar ibland.

Kolla på: laga.se och bildelsbasen.se



Ja Jay är så jäkla grym, vilken röst han har och han kan sjunga alla slags låtar. Det bevisade han igår :)



Kramar

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-12-04 12:00:17

Vad skönt att du fått sova ut ordentligt :). Du som varit så trött. Hoppas du känner dig piggare nu :)



Vad tråkigt med bilen som är trasig så du har missat både läkar och veterinär besök :( Verkar ju inte bli billigt att laga bilen heller :(



Här är det runt -10 grader och en strålande sol, så jätte härligt ute :). Synd bara man snart ska åka till jobbet :( Men vi har iaf hunnit gå en sväng på 7,5 km :)



Ha en bra lördag du och vovvarna.

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-04 14:50:57

Vet inte om det blir någon utställning imorgon

lillkillen blev halt igår. Ingen aning om det är en sträckning han var bättre imorse såg inget. Men nu börja han halta igen.



Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-04 17:56:41

Tråkigt med bilen, alltid kommer det utgifter när de inte får komma, blä.

Men hoppas ni får en gemytlig helg!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-04 21:31:42

Dessa bilar!!!! De kan kosta precis hur mycket som helst. Jag kom tillbaka till mitt gamla jobb och det blev inte som jag tänkt mig. Jag träffade på en annan vän som jobbar på företaget mitt emot som erbjöd mig en ny tjänst. Lite fram och tillbaka men så i fredags blev allt klart. Hoppas att detta blir som jag hoppas. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-05 11:04:49

Sv: Ja, helgen har varit bra hittills - gårdagen var väldigt lugn om man säger så :)



Hoppas att ni också får en härlig söndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela