Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja då va de lördag då...

Publicerad 2010-12-18 12:14:48 i Allmänt,

... å vad händer här då??.... så lite som möjligt...funkar ju inte att göra så himla mycket utan bil, John e till stan å ska dra åbäket till bilverkstan så får vi se när de har tid å kolla upp den, vi kommer ev inte kunna att ta oss till Örebro å fira julen med familjen men jag e ju ingen vän av julen heller så de kan väl kvitta...däremot så älskar jag ju julematen å då speciellt dopp i grytan!!*L*.
Annie å jag ska ta oss ut i snövädret å pulsa i skogen....den lilla fick följa med husse in till stan å göra den osäker istället för lilla Bestorp!! =P
Pratade med min läkare ang värken, fick en ny medicin och ordination att endast gå max en halvtimme om dagen!! Eller hur??...de funkar ju inte alls de...tror inte att de har med mina promenader att göra ett dugg...har de tre åren jag haft Annie alltd gått långa promenader utan att de påverkat mina ben...men han var inte villig att gå vidare med undersökningar eftersom mina prover var så bra så nu ska jag byta vårdcentral...skitställe sen Carema tog över!!
Ha en bra dag å ta hand om er!! kramelikraaaaam

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-12-18 12:21:35

Jag tycker du gör rätt i att byta vårdcentral. Som jag sagt förut så är carema inte dem bästa!! Hoppas du träffar en vettig läkare som villig att hjälpa dig.

Kramisar

Postat av: Lilleman

Publicerad 2010-12-18 13:33:20

Kramar från oss här på "Gräddhyllan" och hälsa de små liven. <3

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-18 20:25:29

Hoppas att det löser sig med bilen. Fian tjejerna är på bilden. Krya på dig. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-12-19 00:41:12

Vad tråkigt att ni inte får någon ordning på bilen :) Vet dom vad det är för fel eller är den bara för dyr att laga.



Men vilken puckad läkare som tycker du bara ska gå 30 min om dagen. Du gör verkligen helt rätt att byta vårdcentral.



Så söta dom är dina flickor :)

Postat av: Pia Säwe

Publicerad 2010-12-20 10:04:42

Hej, det var tråkigt att höra att du fått ett dåligt bemötande hos en av våra vårdcentraler. Du får gärna kontakta mig och berätta mer, vi tar tacksamt emot synpunkter på vår verksamhet så vi kan bli bättre.

Vänliga hälsningar, Pia Säwe, informationschef Carema Sjukvård, [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela