Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

borta bra men...

Publicerad 2010-12-26 10:26:33 i Allmänt,

...hemma bäst, ja så e de allt här iaf...vi åkte till Örebro i torsdags kväll å träffade då Mogge en gammal kompis å hans 9 månaders rottisblandning Simba...sen åkte vi vidare  till Linus lgh som vi lånade när vi var där.
Julfirande hade vi hos min minsta syrra å hennes familj...de va vi systrar med bihang å mamma som träffades...och som vanligt så äter man så man e mätt i flera dar efteråt!!*L*
Vi kom hem igår em å jag e som en sengångare idag...har sovit bra men skallen e alldeles luddig av nån anledning... ingen lust att skriva egentligen men några rader fick de bli iaf...hoppas er jul har varit bra!! kramiz


Emma 7 år å min minsta syrras dotter


Hanna 5 år


Min andra syrras grabb, Tisen


En tomte kom de till barnens förtjusning

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-26 11:59:06

Roligt att du haft en trevlig jul!



Sv: Ja, det ska bli jättespännande när hon börjar sin utbildning!



God fortsättning!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-12-26 19:15:02

Tack detsamma :) Ja visst äter man för flera dagar på julafton, men det är så det skall vara ;)



Kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-26 21:00:12

Det ser ut som om ni har haft det bra. visst äter man för mycket. Jag har en förmåga att små äta undertiden man gör maten och sen när det är dags att äta så blir jag mätt jätte fort. Barnsligt, jag vet. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela