Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Utforskar...

Publicerad 2010-08-09 12:36:18 i Allmänt,

...östgöta leden mer å mer...älskar bara å ströva runt på stigarna här ute, MEN de e tur att de finns pilar å markeringar att gå efter annars vore jag helt lost i skogen*L*...Idag mår Annie riktigt bra å e på alerten så medecinerna börjar göra nytta, tur de för i kväll börjar vi kursen med henne. Nova får följa med då John jobbar kväll å jag vill inte att hon ska va själv så länge, Kicki ska oxxå gå så de blr trevligt...vi ska ta oss båda i kragen å börja träna bättre...har ju intte tävlat nått i år, har varit saker som kommit emellan flera gånger men nu ska vi FÖRSÖKA komma igång så vi får någon tävling med oss i år...



Fullt ös blev suddigt då jag hade fel inställning på kameran


en piggare Annie

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-09 17:05:59

Den översta bilden var underbar :P



Sv: Regn har vi inte sluppit, men ingen åska har kommit vad jag vet :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-08-09 19:53:53

Fin tandvisning=)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-09 22:00:19

Sv: Ja, dem tänderna vill man inte ha i armen :P



Ja, jag hoppas att allt går enligt planerna, men det är mycket jobb kvar innan jag kan fortsätta :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-10 07:12:12

Vad skönt att Annie mår bättre!

Ja visst är det skönt att vandra i skogen när det småregnar, jag gillar faktiskt det.

Ha en bra dag!

Postat av: stina

Publicerad 2010-08-13 21:15:42

Stor eller lite bråk? Lek eller allvar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela