Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar dag med...

Publicerad 2010-08-01 18:42:22 i Allmänt,

...mina nära å kära!...mor å systrar med bihang å min älskade son kom hit, tyvärr så skulle inte Lina kunna komma MEN de gjorde hon...jäklars så snopen men glad jag blev....båda mina barn kom hit!!! <3<3....en trevlig dag med mat å glada skratt å tillrop!!....här kommer ett gäng foton från dagen!!! Ha en fortsatt trevlig söndagkväll...de ska jag ha med två trötta hundar då Lina hade med sig sina två å en trött gubbe å själv e jag ju inte så jädrans pigg heller!!! jääääzzzzp...håll till godo!!


min mor

Systeryster Sussie

lilla systeryster Marie

Jag å mina kiddos

Familjen Taikon ute å går!!

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-08-01 19:31:38

Vilken kanon dag! Ha en skön söndagskväll:) Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-02 11:43:40

Roligt att träffa nära och kära, kul att Lina kom och överaskade dig =)

Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-02 12:27:23

Familjen är viktig :) Ha en underbar dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela