Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Olycksfågel eller??...

Publicerad 2010-08-31 08:41:09 i Allmänt,

...ja Nova gör de mest knasiga sakena å gör sig illa på ett eller annat sätt....här om dagen satte hon sig på en brännässla precis på självaste vulvan...inte nog med att hon löper å håller på å tvättar sig mest hela tiden nu fick hon en rejäl brännässla där oxxå...stackarn hon bara pep å tjöt när hon satte sig...vi var dessutom ute i skogen så jag hade inget att badda henne med när de gjorte som värst ont!...igår började hon dessutom börja "gnaga" på sin trampdyna igen så nu e de full passning på fröken så hon inte gnager upp allt igen...i kväll blir det klubben å lite lydnadsträning med Panken & co...ska bli trevligt, imorn kurs med Nova!!...och snart dyker Kicki å hennes barn upp...har lovat Tyra att vi ska äta blodpudding här...vilket vi i vanliga fall har som hundgodis till tjejjerna men jag gillar de jättemycket...får passa på å ta de med de för John äter de INTE!!!....vill även äta surströmming men ingen som jag vet som bor här vill äta de =(....japp...nu blir de duschen å¨sen ut med tjejjerna en sväng...ha de bäst!!


saknar mina kiddos så grymt mycket...

...även om sonen inte uppskattar en puss av morsan!! =P

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-31 12:45:01

Tanken har slagit mig att det måste göra ont att sitta i brännässlorna. Dino väljer ofta jätte ofta att bajsa där hmmmm. Jobbigt när det är så att man borde ta upp det! Då brukar det bli en pinne och fösa undan det. Kramis

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-31 20:19:47

Aj aj, stackars Nova :(



Sv: Tack :)Jag hade med bekymmer att lära in snabba lägganden, tog sin lilla tid.



Kramar

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-09-02 08:43:36

oooooooh! brännnässla där... shit! stackare!



sv: ja de va mysigt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela