Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nöjd...

Publicerad 2010-08-04 22:38:09 i Allmänt,

..med mig själv i kväll!! skulle bara ut å låta hundarna leka med varandra å rasta av de untanför...värkmästarn e såå jävla jobbig nu...men när de väl sprang omkring å lekte så kände jag bara en njutning av den härliga luften...lite rå å sval luft, syrsorna som spelade å två hundar som gärna ville mer...gick runt Skruvkulla å när vi kom in så kände jag mig suuupernöjd med det...



Himlen e inte oskyldigt blå men läcker e den iaf!!*L*

Kommentarer

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-08-04 22:46:04

härlig bild.



sv: jepp, de e gött! hihi!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-05 11:33:02

Åh underbar bild :) Hur är det med Annie? Kan inte sluta tänka på henne.

SV: Ja det är så rofyllt att sitta och kolla på när de badar :)

Kramar till er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela