Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Njuuuter...

Publicerad 2010-08-03 22:07:37 i Allmänt,

...i fulla drag i vårt nya hem och omgivningen här omkring, kan sitta ute på balkongen på kvällarna å bara lyssna på syrsornas spel...ikväll tog jag en sista vända å gick runt Skruvkulla...dimman ligger över åkrarna å de e lite mystik över de hela....me like!!....Nova fick ett utbrott å började morra å hade världens ragg på ryggen, såg inte först va de va men kom på att de gick "påklädda" hästar i en hage längre bort....ojoj...de e en dov motor som mullrar i den lilla kroppen...eller lilla å lilla...hon e två cm lägre än Annie å väger nu 31,6 kg...måste väl sluta kalla henne för lillan för jag tar fel på tjejjerna mellan varven...hade med mig kameran ut ikväll så här kommer några foton!!


Härlig kvällshimmel


Den farliga hästen*L*


Dimman e de något speciellt med...

kvällshimlen över Bestorp

Kommentarer

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-08-04 00:34:58

Va väger Annie bara 31kg... hon som e så FET nu haha

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-04 04:35:14

Det är häftigt med dimma. Allt blir så mystiskt :)



Ha en fin dag!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-04 13:22:05

Åh så vackra foton=) Jag gillar också dimma, lite mystiskt och kusligt. Speciellt om man har en hund som ser spöken ;)

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-08-04 19:41:45

Ja du Kicki jag förstår att du njuter i der nya lägenhet för den var FIN! Och FINA är dina foton också. Det är något magiskt med dimman eller hur?m Har du sett några Älvor dansa ännu?

Postat av: stina

Publicerad 2010-08-06 20:24:32

JA, men titta på den sista bilden är det en travande häst, sånt gör mig lycklig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela