Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Idag har himlen varit öppen...

Publicerad 2010-08-03 18:09:01 i Allmänt,

...mest hela tiden, men fick ett ryck å kollade med Madde om hon ville träna på klubben. Vi åkte upp vid tretiden å körde lite med hundarna....vissa dar så e jag heeelt övertygad att vi kommer med på tävlingslydnaden å sådana dagar som idag så e jag väldigt tveksam...men men hundarna har ju sina dar de med....inte så att de gick skitdåligt för Nova men ligg/stanna kvar var absolut ingen höjdare....Annie gjorde bra ifrån sig, riktigt nöjd med hennes träning....förutom att hon blir så himla trött efter såndana korta pass...men men vi avvaktar å ser vad som händer framöver!!...känner fortfarande så stor glädje över att båda mina barn kom i söndags å att Lina grundlurade mig sååå...var den bästa födelsedagspresent jag kunde få....VARFÖR tror folk att man ska ha en massa jippon när man fyller??...fyllde halvjämt men de har ju ingen betydelse för min del...vill folk komma så får de väl göra de men de blir inga stooora inbjudningar från min sida...tycker man ska visa spontant vad man tycker om folk ändå utan att de ska behövas födelsedagar odyl för att man ska träffas....Nåväl lite foton från idag då!!


Madde med sin Schäfer Leo 9 månader


Visst e han väl söööt??!!<3


Nova å jag


Madde fotade!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-03 21:17:59

Alla har vi sådana dagar där vi tänker högt om våra vovvar, och andra dagar är vi inte lika entusiastiska över deras agerande :)



Sv: Ja, vi fick helt ok väder idag! :)

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-08-03 22:08:28

Det går upp & ner för alla... SJÄLVKLART kommer ni med! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-04 13:20:48

Klart hundarna har sina dagar,de är inga robotar. Klart att ni kommer med på kursen!

Riktigt fin schäfer ni tränade med =)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela