Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härligt att ha spårat...

Publicerad 2010-08-29 14:06:35 i Allmänt,

...idag kom Panken, Jessica och Madde ut hit å vi spårade med hundarna. Annie gjorde bra ifrån sig å e verkligen noga...jag gjorde en liten tabbe å la hennes "dosa" lite för nära vinkeln men hon redde ut de...måste bara få upp farten lite på henne...Nova fick vänta tills vi körde upplet i korridoren då hon löper å vi hade två hanhundar med...båda två skötte sig bra å ligger nu utslagna i varsin fotölj å snarkar ljudligt!!*L*. Fick bra tips av Panken å Jessica hur vi ska träna vidare...vi körde igång vid 9 å va klara först vid 12 så nu e lugna gatan här hemma...hoppas er helg varit bra!. John å jag var ute i skogen i två timmar med tjejjerna igår å trots att John inte varit med ute i skogen innan så visade han mig vart jag kunde gå å vart jag skulle komma fram någonstans...inbyggd GPS tror jag allt att han har i kroppen för vi kom ut precis där han sa att vi skulle....blir väldans imponerad av folk som har ett sånt lokalsinne utan att ha varit där förut, mitt tappade jag nog redan i krypstadiet!!*L*

Trött Nova efter uppletet...

..och en lika trött Annie

Här kommer lite foton från igår oxxå






Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-29 14:50:10

Trötta vovvar är mysiga :P



Sv: "Hundens hus" blir väl i första hand som en lekstuga för mina vovvar, men sen kan man alltid göra plats för någon liten "dagishund" :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-08-29 16:55:32

hehe! soft bild på nova. :)



sv: ja de behövs verkligen! hehe!



ha en skön söndag!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-29 19:31:43

Roligt med spår :)Rediga tjejer som skötte sig så bra =)

Fina bilder i bloggen, tjejerna ser för goa ut när de ligger i var sin fotölj :)



Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-08-30 12:07:08

Sv: Ja, visst är det underbart med tidiga mornar! :) Det är bara jag, och vovvarna i skogen :)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-30 12:12:05

Go Kicki Go. På dem bara ge dig inte. OM de säjer något om dina fina hundar har du lite att jobba vidare med. Man kan alltid dra allt till sin spets! Super fina bilder. Berätta mer sen när de ringt är SÅ nyfiken. Kramis

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-30 15:51:30

Sv: Ja det är en härlig känsla att gå bland så mycket folk med min livsfarliga rottweiler ;) Men det är precis som att andra raser får bete sig hur som helst skälla, hoppa, skutta, dar i kopplet springa fram till min hund och hälsa utan att ha frågat om det går bra att dem hälsar, ja det var några exempel men skulle Nova göra likdant så skulle vi få många onda blickar :(



Du får med ha en bra vecka. Kramar

Postat av: stina

Publicerad 2010-08-30 18:37:22

Så stor Nova har blivit, det är så att det knakar.

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-30 20:42:28

Duktiga tjejer som fötjänar att få va lata å få namimat!

Postat av: Lisbeth och Zack

Publicerad 2010-08-30 22:32:33

Vilken fin blogg du har att spåra är alltid kul. Jag gör det allt för sällan.Men man kan ju inte hinna med allt. Hur går det på kursen? Bra antar jag.Är hundarna friska nu? ha det gott och lycka till med din träning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela