Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbart väder...

Publicerad 2010-04-04 08:02:49 i Allmänt,

...var det igår, Lina fick två timmars träning i vardags lydnad med Anders Svensson. Han tävlade i svenska landslaget i lydnad och e en inspirationskälla för många!. Det var mycket info och på slutet fick Lina träna lite på det fria följet...blev mycket starter och positioner men det e ju oxxå en grundläggning för momenten. Hade trevligt på em oxxå då vi käkade påsklunch med Lina och Johns båda barn...sen blev det ett pustande å stånkandes för äta lagom de går ju inte!! =P....idag blir det träning med ett gäng och jag har glömt min träningsväska där vi tränade sist å den fanns ju naturligtvis inte kvar...ALLA mina träningsgrejjer e borta...f***n så sur jag e på mig själv å på folk som inte kan skilja på mitt å ditt....men men nått roligare då!!...grattis Henrik till ditt frieri å att Emmelie sa JAAAA!!

Lina å Luzza innan träningen

Ser bra ut!!

Anders instruerar

Luzza va så trött så hon ville inte gå ur bilen när vi kom hem

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-04 09:58:48

Lydnad är också något som man kommer igång här hemma med om ett tag - det är bara att vänta på en lämplig kurs till vovvarna :)



Sv: Tack så mycket :) Det kom lite hastigt och lustigt, men samtidigt känns det helt rätt :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-04 10:05:34

Sv: Ja, att idioten kan fortsätta ofreda tjejer är helt otroligt! Straffen han får är inget annat än ett hån mot hans offer. 2-3 månader här och där... Otroligt!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-04 10:50:06

Åh vad roligt med privat träning =)

Tråkigt med din träningsväska, att folk kan med att ta någon annans saker :(

Fina bilder som vanligt =)

Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela