Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sååå jävla...

Publicerad 2010-04-12 07:45:46 i Allmänt,

...less på att värken jobbar för högtryck igen, nervvärken e tebax i nacken å vänster arm, domnar bort i armen å muskelfästesinflammationen e tebax i benen...skit, skit skit....fan va jag hatar de här!!!...när jag ÄNTLIGEN får komma ut på en arb.träning som jag dessutom tycker om att vara på...min läkare tyckte inte jag skulle öka på mina tabletter, fick ingen medicin mot nervvärken heller...jag blir heeelt jävla slut när de e så här...trött e bara förnamnet...skulle kunna sova mig igenom dagarna känns det som...tur att jag MÅSTE ut å se till de fyrbentas välmående även om de tar emot ibland å springa upp å ner för dessa trappor...blir ett riktigt jävla surt inlägg idag...Tänk om folk kunde sätta sig in i den här situationen istället för att tycka att man e lat å inte gör något, eller att saker å ting blir halvfärdigt...e så jäkla less på dessa "misstroendeögon" som man får känna av mellan varven...


Känner mig så här idag...jäkligt ensam i ALLT!!!!!!


Åka å sätta mig här å lyssna på det porlande vattnet kanske??
det e underbart!...hundarna kan springa fritt å njuta de med!!!!!

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-04-12 14:47:09

Usch då, den där värken kunde väl ha hållit sig borta? Oftast när man har riktigt ont så känner man allas blickar på att man inte gör något samtidigt så vet man att man överträder gränsen på att göra för mycket många gånger. Hoppas att det kan ge mig sig lite så du får komma ut och njuta lite, för jag hoppas att ni har fint väder. Krya på dig! <3

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-12 16:49:11

Nä, kaffe är väl aldrig fel, men ibland behöver man något svalkande för själen =P

Postat av: fia

Publicerad 2010-04-12 17:08:25

Tack kicki :)



Vi får ta och ses snart igen tycker jag, allt för långt mellan varven :P



Tråkigt att läsa att du inte riktigt mår bra, ta hand om dig..



Kram

Postat av: stina

Publicerad 2010-04-12 22:41:26

Även om det kanske inte hjälper mot din värk så vill jag skicka en kram till dig!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-13 11:59:02

Det är jobbigt att känna sig ensam mitt i allt som sker runt omkring en. :/ Hoppas att det känns bättre snart igen!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-13 13:26:46

Folk kan vara så jävla dryga med sånt =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela