Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Pest å pina....

Publicerad 2010-04-19 18:32:13 i Allmänt,

...fy för den lede vilken jävla dag...atb.träningen gick så där...fick sån yrsel så jag åkte hem 20 min innan jag skulle sluta....vilade en stund å kände mig bättre å åkte ut till skogs med de fyrbenta...vilket gick bra en stund sen drog yrseln igång igen. Hem å luta ikull sig på soffan...skulle även fått hämta hem Casper idag men Veterinären ringde aldrig, fick ett mess igår att han hade kommit men fick ingen tid för att hämta min fina lilla kille....ja, hans aska e väl inte så fin MEN den lilla killen jag hade i 11 år...John ringde å sa att han var tvungen att åka till Sala för att lossa så han kommer inte hem ikväll...vilken pucko chef han har...räcker de inte att han åker vid 02-02.30 varje morgon...tycker gott å väl att hans chef kan ta dessa resor när de blir så här...eller blir de e ju han som ordnar dessa resor, när han någon enstaka gång själv ska köra så blir de väl mer eller mindre "glidturer"....hoppas denna "bulliga massa" mår bättre imorn så jag kan träna!!







Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya.

Publicerad 2010-04-19 19:11:33

Vila ordentligt! Så hoppas jag att värken lugnar ner sig. Kram

Postat av: Mita

Publicerad 2010-04-19 19:24:55

jag lider med dig, denna eviga värk!!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-04-19 20:19:07

Fy f-n för den där värken.

Jag lider också med dig. Otrevligt med yrsel också.

vad söta Annie och Nova är när de håller på med bollen

Vilka fin kort på ormbunkarna och svanen.

Hoppas du mår bättre i morgon

Krameli kram på dig.

Träffade en fd elev på stan i lördags, titta min gamla förken Gittan sa hon till sin mamma. Tror du kan gissa vem.

Sånt känns roligt.

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-04-20 07:54:08

TACK för era gulliga kommentarer!!

Gittan, tror jag vet vem du menar "tumme drar under hakan" =)

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-04-20 07:57:51

Hejhej på er! Jag har redan vart inne på hennes hemsida & kikat?=D! Såg den filmen=D! Ska faktiskt inskaffa mig en sån hade jag tänkthihi ser så enkelt ut när hon gör det=D! Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-04-20 09:34:20

Ush å tvi för värk & yrsel. Attans.

Många tillfrisknande kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela