Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hur jävla dumma i huvet...

Publicerad 2010-04-20 16:48:34 i Allmänt,

...e folk egentligen???....hatar att läsa om dessa ynkryggar till människor som måste hävda sig genom djuren...dessa "små" människor som tror att de gör nått häftigt, som måste ha en penisförlängare genom dessa hundar...som inte e människa nog för att göra sig hörd och sedd av egen maskin utan måste skada ett djur...fy för f***n vad jag hatar dessa ynkryggar...häng ut de jävlarna å låt de få smaka på sin egen medicin så får vi se hur stora å kaxiga de e då!!!


*Död, lemlästad Rottweilertik har hittats i skogen nära Arlanda. Man hade skurit av tiken båda öronen för att hindra en identifiering och gamla bitskador syntes på kroppen. Förmodligen har hon använts i hundkamper eller varit någonting som andra hundar "övat" sig på. Om någon har information om detta kontakta polisen snarast. Skicka runt detta så kanske någon vet någonting, detta är inte acceptabelt!!!*


VEM kan skada ett djur på detta sättet???

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-04-20 19:27:47

Nej usch och fy! Ska texten inom stjärnorna spridas vidare?

Jag kan inte förstå hur man kan göra något sådant. Det är mycket djurplågerier som kommer fram nu :(

Hoppas du mår skapligt annars, kram!

Postat av: Jeanette, Sly & Enya.

Publicerad 2010-04-20 20:20:42

Tragiskt att djur inte har ett värde för många... Bara nyttjas & kastas bort! Hemskt! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-21 01:08:48

hemskt som fan!



våra älskade djur!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-04-21 08:54:44

Stryk sku det va!! Fasen oxå så arg man blir!



Var på hundutsällning igår (kom på 99:e plats av 100, bra va?) och va så skönt att se glada friska hundar med snälla uppfödare som älskar sina hundar- så ska det va!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-21 15:50:26

Det är för jävligt, hur kan man göra så mot ett djur :( Blir så ledsen, jag får tårar i ögonen. Stackars stackars hund. Hoppas man hittar idioterna som gjort detta!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-21 19:00:21

Skulle jag någonsin få tag på en som utsätter sin hund (eller någon annans hund) för lidande så kommer jag att utsätta den personen för mindre trevliga saker... Jag har både ett basebollträ, en batong och mängder av spray till mitt förfogande...



Fy fan för djurplågare!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-21 19:45:07

Man blir så förbannad när man får läsa om sånt här!! Varför är det inga höga straff på djurplågeri?

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-21 21:10:18

Oki jag tror jag skall köpa ett scalibor haslband, det verkar bäst och håller länge! Det där med vitlöken har jag aldrig hört, men så kan det säkert vara!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-21 22:31:58

Så har jag faktiskt inte tänkt, men det är ju precis som du säger lätt att ta av halsbandet om hunden inte tål det! Vet att de finns de som reagerar på det.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-22 04:58:40

Det är märkligt hur lagarna fungerar när det kommer till stackars vovvar :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela