Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härlig dag idag...

Publicerad 2010-04-04 16:04:38 i Allmänt,

...åkte iväg å tränade lite med Jeanette och Mikaela...gick väl sådär...e fortfarande störd över att jag slarvat bort min rygga med alla träningsgrejjer....har ju inte råd att köpa nya då de gick på en del med Caspers veterinärbestyr och avlivningen...Åkte sen upp till gamla Linköping och Valla området och gick i det strålande vädret...de va mycket folk ute å flanerade så de blev lite träning för den lilla oxxå....men hon sköter sig bra å e väldigt duktig att gå bland folk. Såg Anders och Helens lydnadsträningsgrupp hålla på---blir så sugen att börja snart igen men nu e de Novas tur att gå valpkursen och John ska köra spår med Annie, behöver verkligen komma vidare med min träning....Jeanette har varit en stor tillgång men man kan ju inte kräva att hon alltid ska ställa upp...ska se om det kommer nån ny kurs framöver som jag kan gå med Annie...börja spåna vidare lite med vad jag ska jobba med i hennes fall...först måste vi hitta hennes hörapparat som har försvunnit!! =P....


Mikaela och Sollan


Lina å Luzza


Peter å Douglas


Kul å få springa av sig lite efteråt

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-04-04 16:18:53

Kul att träffa er idag! Tycker du ska kolla på firmorna runt om ifall någon hittat och lämnat in din rygga där. Kram!

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-04-04 21:23:41

Tråkigt med ryggsäcken:( Kanske inte helt fel som Mikaela nämnde & kolla med firmorna runt om. Tycker att Annie har gjort framsteg! Energikramar ifrån oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela