Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gott å blandat...

Publicerad 2010-04-07 19:10:37 i Allmänt,

...ja idag var arb träningen inget annat en en enda värkande tid...fixade bara lite rens av rabatterna med fel hand...nervvärken e tebax å vänstra armen domnar igen från armbågen å neråt...känns lite tråkigt när de säger att jag ska göra saker trots att de e arb träning...men tror de förstod till slut. Åkte ut till Edhaga å gick idag med hundarna...var ett tag sen jag gick där men jäklars så mycket snö de var bitvis till Nova å Annies stora lycka!!*L*...fotade en del våriga ting å jag bara njuter i skogens fina prakt....det har torkat upp en hel del på sina ställen där det bitvis var näst intill torrt å de va åskvärme idag, blir lite skitsat när de e massa snö å åskvärme!! =P.
Lite foton som vanligt då!!


Så här såg det ut i början av vår promis


Min fina


Massor med tussilago hittade vi


Full verksamhet i myrstacken va de


e de parning på gång kanske?!?


Denne satt i bilen alldeles själv på en skogsväg



Himlen e rätt mäktig med sina moln i olika formationer

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-07 20:43:57

Hmm det är samma på min praktik, de har svårt att förstå att man inte klarar av saker och ting. Jag tycker det är så svårt att säga ifrån, men det är det jag skall träna på ju! Hoppas att dina domningar försvinner, ja vet hur det är, inte kul!

Vilka härliga bilder, underbara vårtäcken. Annie ser lycklig ut, så fin :) Hihi vad rolig hunden ser ut som sitter på förarsätet, så gjorde alltid min förra hund :)

Tack för styrketanken, skickar styrkekramar till dig! Kramis

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-08 02:08:47

vad ensam han ser ut lilla golden vovven=/

Postat av: Mita

Publicerad 2010-04-08 15:21:12

Men har du fortfarande snö?

Och vem lämnar sin vovve sådär ensam i en bil???

Postat av: Cruellas sida

Publicerad 2010-04-08 16:17:11

Åhh...jag längtar tills vårblommorna och myrstackarna tittar fram hos oss oxå!!

Postat av: stina

Publicerad 2010-04-09 23:19:45

och än har jag inte sett några tussilago men mina tulpaner är på väg upp i vår blomrabatt. Äntligen vår!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela